اسپیکر بلوتوث

 فروش عمده اسپیکر بلوتوث

یکی از محصولات لوازم جانبی گوشی موبایل که کاربرد بسیاری دارد و افراد در انواع و مدل های مختلف از آن استفاده می کنند، اسپیکر بلوتوث است. مرکز پخش دیجی پخش وارد کننده و پخش کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی به سراسر کشور می باشد. دیجی پخش با فروش عمده اسپیکر در ابعاد، سایز، رنگ و برندهای مختلف به موبایل فروشان و فروشندگان لوازم جانبی موبایل در تهران است. انواع اسپیکر بلوتوث عمده با برندهای متفاوت مناسب برای جمع های کوچک، اسپیکر برای باغ، اسپیکر بلوتوث برای جشن ها و عزاداری ها، اسپیکر مینی و … موجود می باشد. عمده اسپیکر بلوتوث با مهلت تست همکار برای مرجوعی در مرکز پخش دیجی پخش به فروش می رسد. در ادامه به معرفی انواع اسپیکر بلوتوث عمده با برندهای مختلف در مجموعه دیجی پخش می پردازیم.

انواع عمده اسپیکر

خرید اسپیکر بلوتوث عمده با برندهای متفاوت

  • اسپیکر عمده JBL
  • اسپیکر بلوتوث AKO
  • Speaker FAWEI
  • اسپیکر بلوتوث عمده JBK
  • اسپیکر بلوتوث کلی Kimiso
  • انواع اسپیکر عمدهT&G

فروش اسپیکر عمده با برندهای بالا در مجموعه دیجی پخش انجام می شود. شما همکاران محترم می توانید انواع اسپیکر بلوتوث عمده را به صورت مینی، اسپیکر همراه عمده، اسپیکر بزرگ عمده، چمدانی، مسافرتی و … تهیه کنید. اسپیکر بلوتوث عمده معمولا دارای پورت شارژ میکرو یو اس بی یا اندرویدی می باشد که همراه اسپیکر عمده درون جعه آن موجود است. تمامی اسپیکرهای عمده دیجی پخش دارای پک بسته بندی هستند و لیبل برند دارند. به تمامی اسپیکرهای بلوتوث عمده برای خرید می توانید فلش مموری وصل کنید و همچنین کارت حافظه (رم گوشی) در آن استفاده کنید. همچنین می توانید به پورت 3.5 میلی متری آن کابل AUX عمده وصل کنید و آن را بدون بلوتوث به گوشی موبایل یا لپ تاپ و سیستم کامپیوتر وصل کنید.

فروش عمده اسپیکر بلوتوث پخش عمده اسپیکر بلوتوث

برخی دیگر از فروش عمده اسپیکر بلوتوث در دیجی پخش دارای میکروفون، رقص نور و قابلیت NFC هستند و می توانند به صورت همزمان به چند اسپیکر دیگر با یک گوشی موبایل هوشمند وصل شوند.

همچنین قیمت های اسپیکر بلوتوث عمده در دیجی پخش زیر قیمت بازار می باشد و بهترین قیمت عمده و همکار برای فروش عمده اسپیکر بلوتوث. برای تعداد بالا و تیراژ بالا اسپیکر بلوتوث نیز می توانید با بخش فروش هماهنگ کنید.

چرا از دیجی پخش خرید کنیم؟

دیجی پخش یک مجموعه عمده پخش لوازم جانبی موبایل در تهران به سراسر کشور می باشد. همکاران محترم می توانید به راحتی در هر جای کشور که هستید به صورت اینترنتی و آنلاین خرید خود را بدون هر دادن وقت انجام دهید. دیجی پخش بر روی تمامی محصولات خود با توجه به مشخصات و کیفیت های کالا اورجینال، اصل چین، های کپی و کپی مهلت تست همکار تعیین کرده است و در صوت داشتن مشکل می توان آن را مرجوع کرد. همچنین با توجه به مشغله مشتریان، تیم دیجی پخش با راه اندازی سایت رسمی خود، نرم افزار و اپلیکیشن خود، ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام و در نهایت از طریق تلفن ثابت می توانید سفارشات خود را ثبت کنید. این مجموعه به پخش انواع لوازم جانبی گوشی موبایل عمده و همچنین پخش و فروش اسپیکر عمده در مدل های مختلف می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *