رابط کاربری MIUI 14 در راه است

رابط کاربری MIUI 14 در راه است

تا همین چند وقت پیش بود که کاربران از رابط کاربری MIUI 13 استفاده می نمودند و از ویژگی های آن نیز بهره مند می شدند. حالا باید شاهد رابط کاربری MIUI 14 در گوشی های موبایل شیائومی باشیم. که خبرهای حاکی از آن است که از اندروید 13 پشتیبانی خواهد کرد. این نسخه جدید از رابط کاربری های شیائومی دارای ویژگی ها و مشخصات جدید می باشد که در ادامه با دیجی پخش می توانید با آن ها آشنا شوید.

طبیعتا می دانید که حدودا یک سال از انتشار رابط کاربری MIUI 13 گذشته است؛ حالا باید منتظر آپدیت بعدی و انتشار  رابط کاربری MIUI 14 برای گوشی های شیائومی با اندروید 13 باشیم. برخی رسانه ها اطلاعاتی از مشخصات و ویژگی های این رابط کاربری منتشر نموده اند. البته توجه داشته باشید که می یو ا 14 در حال توسعه است و هنوز کامل نشده است. در دامه با دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل همراه باشید تا با ویژگی های این رابط کاربری آشنا شوید.

معرفی رابط کاربری MIUI 14

همانطور که می دانید تم MIUI 14 شیائومی در گذشته دارای باگ های زیادی بود و بیشتر کاربران آن را به داشتن همین باگ های عجیب می شناسند. نکته قابل توجه این است که شیائومی توانسته این رابط کاربری را بسیار بهبود ببخشد و تجربه فعالیت بهتر را برای کاربران به ارمغان آورد. شایان ذکر است بدانید حالا کاربران انتظار می کشند تا با آپدیت رابط کاربری MIUI 14 از ویژگی های بیشتری برخوردار شوند و همچنین باگ های کمتری را شاهد باشند. همچنین خالی از لظف نیست بدانید تا شیائومی در تلاش است با انتشار MIUI 14 به رقیبی برای ررابط کاربری One UI سامسونگ تبدیل شود.

رابط کاربری MIUI 14 برای گوشی های شیائومی

مشخصات و امکانات تم MIUI 14

در ابتدا باید بدانید که کمپانی شیائومی هیچ اطلاعاتی از این رابط کاربری منتشر نکرده است و تنها به معرفی آپدیت آن پرداخته است. چیزی که ما در دست داریم اسکرین شات هایی است که از رسانه های مختلف خبری منتشر شد و کمی ما را با رابط کاربری MIUI 14 آشنا کرد. در ادامه به معرفی ویژگی های این تم می پردازیم.

  • قابلیت ضدکلاهبرداری در رابط کاربری MIUI 14

یکی از ویژگی هایی که نسبت به نسخه های قبلی بهبود یافته است، قابلیت ضدکلاهبرداری می باشد. این قابلیت این امکان را به شما می دهد تا بتوانید پیام ها، تماس و اپلیکیشن های مشکوک را ردیابی نمایید. البته شایان ذکر است بدانید این قابلیت در نسخه جدید دارای یک همراه هوشمند می باشد.

  • ویژگی تشخیص حروف و یادآوری تصاویر در گالری

این قابلیت که بسیار نیز محبوب در بین کاربران می باشد، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی متن ها را از داخل عکس استخراج کنید و در نهایت کپی نمایید. این قابلیت در رابط کاربری MIUI 14 قابل مشاهده خواهد بود. همچنین می توانید از گزینه On This Day برای دیدن عکس های گذشته خود استفاده نمایید.

تم MIUI 14 برای شیائومی در راه است

  • دسترسی برنامه ها در پنجره POP UP

کمپانی شیائومی تصمیم گرفته است تا دسترسی جدیدی از نوتیفیکیشن ها از پاپ آپ در این رابط کاربری ایجاد نماید. در این آپدیت جدید شما می توانید موقعیت تقریبی خود را به برنامه بدهید.

  • تغییر در برنامه ساعت در می یو ا 14

تم MIUI 14 در این رابط کاربری برنامه ساعت را بازطراحی کرده است و می خواهد فضایی مدرن تر و هماهنگ تر به این برنامه بدهد. قسمت تایمر و باقی تغییر کرده است و ظاهری جدیدتر دارند.

شایان ذکر است بدانید قسمت کنترل سنتر نیز در گوشی های شیائومی تغییر یافته است و دیگر خبری از طراحی قدیمی نیست. همچنین می توانید در این آپدیت رابط کاربری نوتیفیکیشن های دائمی را از قسمت پنل نوتیفیکیشن غیرفعال نمایید.

همچنین قابل ذکر است بدانید منوی ویجیت ها در رابط کاربری MIUI 14 نیز تغییراتی را به همراه دارد و ظاهر آن شبیه به قبل نیست.

تاریخ عرضه تم MIUI 14

همانطور که می دانید کمپانی شیائومی قرار است سری جدید گوشی های خود را که سری 13 می باشد، منتشر نماید. انتظار می رود تا رابط کاربری MIUI 14 همزمان با این گوشی های موبایل و در آذر ماه ارائه شوند. در نهایت می توانید هر اطلاعات جدیدی در رابطه با دنیای تکنولوژی را از دیجی پخش، مرکز فروش عمده لوازم جانبی موبایل دریافت نمایید.

آپدیت می یو 1 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *