خرید انواع لوازم جانبی موبایل وی اسمارت

خرید عمده محصولات برند وی اسمارت به همراه لیست قیمت

طبیعتا زمانی که می خواهید چیزی تهیه کنید، برند یکی از معیارهایی است که در هنگام خرید به آن توجه می کنید. در دسته لوازم جانبی موبایل عمده برندهای متفاوت با کیفیت های گوناگونی وجود دارند که شما را برای خرید راهنمایی می کنند. یکی از برندهایی که میان فروشندگان و کاربران محبوبیت زیادی دارد و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، محصولات برند وی اسمارت است. برند وی اسمارت یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی گوشی موبایل عمده است که کالاهای خود را با کیفیت های مختلف روانه بازار می کند. کیفیت برای تولید این محصولات حرف اول را می زند. یکی از بهترین شرکت های تولیدکننده اکسسوری و لوازم جانبی گوشی موبایل در کشور چین می باشد. اگر می خواهید با محصولات برند وی اسمارت آشنا شوید و خرید عمده وی اسمارت داشته باشید، با ما همراه باشید.

آشنایی با محصولات برند وی اسمارت V-Smart

وی اسمارت V-SMART یک برند تولید لوازم جانبی و اکسسوری گوشی موبایل در کشور چین می باشد. شرکت وی اسمارت همچنان محصولات خود را با کیفیت بالا و نوآوری تولید می کند. از این رو این برند را به نام دانش بنیان می شناسند. به طور عمده برند وی اسمارت لوازم جانبی موبایل عمده تولید می کند. این محصولات به شرح زیر است:

  • انواع کابل شارژ
  • هندزفری های وی اسمارت
  • انواع هدفون های بلوتوثی V-Smart
  • پاور بانک و شارژر همراه وی اسمارت
  • انواع شارژر فندکی
  • کابل صدا AUX وی اسمارت

به طور کلی معروف ترین و محبوب ترین کالاهای برند وی اسمارت به این شرح می باشد.

خرید کابل شارژ وی اسمارت عمده

کابل شارژ عمده؛ یکی از محصولات برند وی اسمارت

برند وی اسمارت انواع کابل شارژ برای انواع گوشی های موبایل با کیفیت های مختلف تولید کرده است. انواع کابل شارژ عمده وی اسمارت V-Smart با پورت های میکرو یو اس بی Micro-USB (اندرویدی)، پورت تایپ سی Type-C، پورت لایتنینگ (آیفونی) را می توانید در باراز پیدا کنید. انواع کابل شارژ برند وی اسمارت V-Smart با پک بسته بندی و لیبل حک شده بر روی کابل شارژ موجود می باشد. جنس کابل های شارژ وی اسمارت V-Smart کنفی، برزنتی، پلاستیکی و غیره می باشد. کیفیت کابل های شارژ وی اسمارت اورجینال هستند و از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می کنند. می توانید برای انواع گوشی های موبایل سامسونگ، هواوی، شیائومی و آیفون استفاده کنید. محصولات وی اسمارت عمده برای خرید در مرکز پخش دیجی پخش موجود است. همکاران محترم می توانید انواع کابل شارژ عمده وی اسمارت را با گارانتی مهلت تست همکار از مجموعه دیجی پخش تهیه کنید.

خرید عمده کابل شارژ وی اسمارت v-smart

پاور بانک وی اسمارت عمده؛ کیفیت بالا و قیمت مناسب

یکی از محبوب ترین پاور بانک ها و شارژرهای همراه که فروشندگان لوازم جانبی موبایل همیشه خواستار آن هستند، پاور بانک وی اسمارت است. وی اسمارت با تولید پاور بانک های 10000 و 20000 با کیفیت بالا و قیمت مناسب طرفداران زیادی را کسب کرده است. رنگبندی پاور بانک های وی اسمارت عمده مشکی، سفید و رزگلد می باشد. دارای پک بسته بندی به همراه کابل شارژ هستند. پورت های خروجی پاور بانک V-Smart فست شارژ را پشتیبانی می کنند و همچنین می توانید برای شارژ معمولی نیز استفاده کنید. برخی مدل های پاور بانک V-Smart شامل:

  • VS50
  • VS-55
  • VS-52
  • VS57
  • VS51

پخش عمده پاور بانک وی اسمارت v-smart power bank

همچنین برخی از پاور بانک های وی اسمارت عمده V-Smart علاوه بر پورت USB پورت های میکرو یو اس بی Micro-USB، پورت تایپ سی Type-C و پورت آیفونی لایتنینگ را دارا هستند. شما می توانید از انواع کابل های شارژ برای گوش موبایل استفاده کنید. تمامی پاور بانک های وی اسمارت عمده دارای گارانتی همکار هستند و امکان مرجوعی با توجه به رعایت شرایط را دارند. برای خرید عمده پاور بانک V-Smart از دیجی پخش بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فروش عمده پاور بانک وی اسمارت v-smart

شارژر فندکی ماشین وی اسمارت V-Smart

شارژر فندکی خودرو وی اسمارت نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از مدل های پرفروش شارژر فندکی متعلق به محصولات برند وی اسمارت است. انواع شارژر فندکی های وی اسمارت را می توانید با یک پورت، 2 پورت و 3 پورت خریداری کنید. همچنین شارژر فندکی وی اسمارت هم مدل معمولی و هم فست شارژ دارد.

شارژر فندکی خوردو عمده با برند وی اسمارت برای خرید عمده در مرکز پخش دیجی پخش با انواع مختلف و قیمت زیر بازار موجود می باشد. همکاران محترم می توانید انواع این مدل ها را به صورت اینترنتی و همچنین حضوری از دیجی پخش خریداری کنید.

خرید عمده محصولات برند وی اسمارت خرید شارژر فندکی

کابل صدا AUX وی اسمارت

یکی دیگر از محصولات برند وی اسمارت برای خرید عمده کابل صدا AUX می باشد. کابل AUX فروش خوبی دارد و برای پخش صدا در ماشین استفاده می شود. انواع کابل AUX وی اسمارت عمده دارای پک بسته بندی هستند و رنگبندی متفاوت دارند. انواع کابل صدا AUX وی اسمارت با جنس های فول فلزی، فلزی، کنفی، پلاستیکی، سیلیکونی و… در دیجی پخش موجود هستند.

سخن پایانی؛ خرید از فروشگاه معتبر

مرکز پخش دیجی پخش واردکننده و پخش کننده مستقیم لوازم جانبی گوشی موبایل از چین و دبی می باشد. دیجی پخش در تهران پخش می کند و به سراسر کشور اعم از تبریز، ارومیه، اصفهان، شیراز، یزد، بابل، آمل، مازندران، گیلان و غیره با پست و تیپاکس ارسال دارد. برای خرید عمده محصولات وی اسمارت می توانید به سایت دیجی پخش مراجعه کنید. انواع محصولات وی اسمارت عمده با کیفیت اورجینال و قیمت کف بازار را می توانید از مجموعه دیجی پخش تهیه کنید و با پشتیبانی در ارتباط باشید و مشاوره بگیرید.

خرید عمده محصولات برند وی اسمارت

2 دیدگاه برای “خرید عمده محصولات برند وی اسمارت به همراه لیست قیمت”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *