گوشی شیائومی 13 پرو تاریخ رونمایی از موبایل شیائومی 13 پرو تغییر یافت

تاریخ معرفی گوشی موبایل شیائومی 13 تغییر یافت

همانطور که می دانید کمپانی شیائومی اعلام کرده بود تا گوشی موبایل شیائومی 13 و رابط کاربری MIUI 14 را در آذر ماه معرفی می نماید. اما حالا در لحظات پایانی شیائومی تاریخ این رونمایی را تغییر داد و از تاریخ جدید این گوشی موبایل خبر داد. قرار بر این شد تا گوشی موبایل شیائومی 13 در 20 آذر (11 دسامبر) در ساعت 14:30 به وقت ایران معرفی خواهد شد. رسانه ها می گویند که این اسمارت فون قرار است در رده پرچمداران قرار گیرد و یک گوشی کوچک و به اصطلاح جمع و جور باشد. خوشبختانه این گوشی موبایل دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 می باشد. همچنین برخی شایعات می گویند که گوشی موبایل شیائومی 13 کاملا ظاهری مسطح دارد و هیچ خمیدگی در آن مشاهده نمی شود.

همچنین شایان ذکر است بدانید رنگ آبی در مدل های این گوشی به چشم می خورد. جالب است بدانید برخی رسانه های وابسته نیز در رابطه با شیائومی 13 پرو اطلاعاتی را به بیرون درز داده اند. این گوشی دارای حسگر 80 مگاپیکسلی در دوربین می باشد و سایز آن 1 اینچ خواهد بود. قبل تر این حسگر را بر روی گوشی شیائومی 12S اولترا دیده ایم.

تاریخ عرضه گوشی شیائومی 13 تغییر یافت

در نهایت شایان ذکر است بدانید رابط کاربری MIUI 14 همزمان با شیائومی 13 معرفی خواهد شد و مشخصات زیادی در این رابطه در دست نیست. کافی است بدانید این رابط کاربری از کلاهبرداری ها جلوگیری می نماید و تغییراتی در نوتیفیکیشن و ویجت ها خواهیم دید.

لوازم جانبی موبایل عمده شیائومی را از کجا بخریم؟ گوشی موبایل شیائومی 13

سوالی که بسیار برای همکاران پیش می آید این است که لوازم جانبی موبایل عمده شیائومی را از کجا می توان خرید؟ دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانی موبایل به صورت مستقیم از چین و دبی می باشد. انواع لوازم جانبی عمده موبایل را می توانید با کیفیت های اورجینال، اصل چین، های کپی و کپی زیر قیمت بازار به صورت تعداد بالا و تنوع بالا از دیجی پخش خریداری نمایید. برای خرید می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

گوشی موبایل شیائومی 13 رونمایی از امکانات گوشی موبایل شیائومی 13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *