آپدیت جدید گوگل کروم اندروید در مصرف اینترنت و باتری صرفه جویی میکند

آپدیت جدید کروم اندروید به صرفه‌جویی در مصرف اینترنت و باتری کمک می‌کند.

در آپدیت نسخه 76 مرورگر اندروید کروم قابلیتی به این برنامه اضافه شده که مانع از بارگذاری محتواهای اضافی صفحه می‌شود و در نتیجه به صرفه‌جویی در مصرف اینترنت و باتری شما کمک می‌کند.
در نسخه ۷۵ گوگل کروم سه حالت دارک مود هم به این مرورگر اضافه شده است: حالت پیش‌فرض که باعث می‌شود کروم تا فعال شدن Battery Saver در حالت Light Mode باقی بماند. حالت Light Mode که صرف‌نظر از فعال یا غیرفعال بودن Battery Saver متن‌ها را به رنگ سیاه بر روی زمینه سفید نشان می‌دهد، و حالت Dark Mode که همواره متن‌ها را به رنگ سفید بر روی زمینه سیاه به نمایش در می‌آورد.

طبق اعلام وبلاگ کرومیوم، حالا آپدیت جدیدی برای نسخه بتای مرورگر اندروید کروم منتشر شده است. این آپدیت که نسخه ۷۶ مرورگر محبوب گوگل را برای کاربران به ارمغان می‌آورد شامل قابلیت Lazy Loading در بعضی از وبسایت‌هاست. Lazy Loading اجازه می‌دهد بخش‌هایی از صفحه که کاربر هنوز به آن‌ها نرسیده بارگذاری نشود.
این تکنیک می‌تواند به صرفه‌جویی در مصرف اینترنت، باتری، منابع سیستم و زمان پردازش کمک کند. وقتی که تصاویر و محتواها بارگذاری شد، تا زمانی که صفحه را نبندید، همه چیز بر روی پنجره مربوطه باقی می‌ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *