گوشی موبایل سامسونگ m04 معرفی شد

گوشی موبایل سامسونگ M04 رونمایی شد

کمپانی سامسونگ از گوشی موبایل سامسونگ M04 خود رونمایی کرد. این معرفی با برخی ویژگی های کلی به کاربران ارائه شد. سامسونگ M04 از تراشه Helio P35 پشتیبانی می نماید و در نمونه هایی با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت قابل خریداری می باشد. همچنین رم این اسمارت فون 4 گیگابایت می باشد که می توانید با استفاده از رم مجازی آن را به 8 گیگ افزایش دهید. برخی دیگر از امکانات و ویژگی های گوشی سامسونگ M04 را در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل مطالعه نمایید.

گوشی موبایل سامسونگ M04

این گوشی موبایل سامسونگ دارای صفحه نمایشی 6.5 اینچی با وضوح تصویر +HD و مدل LCD می باشد. اندروید 12 برای گوشی موبایل سامسونگ M04 به کار رفته است و همچنین در آیند دو نسخه از اندروید را دریافت خواهد کرد. این گوشی دارای دو دوربین در قسمت پشت گوشی می باشد و یک سلفی در جلوی صفحه نمایش دارد. در دوربین اصلی این اسمارت فون از حسگر 13 مگاپیکسلی استفاده شده است و در کنار دوربین اصلی شاهد یک دوربین تشخیص عمق با حسگر 2 مگاپیکسلی می باشیم. همچنین دوربین سلفی از حسگر 5 مگاپیکسلی پشتیبانی می نماید. ظرفیت باتری این اسمارت فون 5000 میلی آمپر بر ساعت می باشد. همچنین شایان ذکر است بدانید سامسونگ M04 از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می نماید. رنگبندی این گوشی موبایل نیز آبی و سبز می باشد. اما هنوز رنگبندی کامل در دسترس نیست.

معرفی امکانات و ویژگی های گوشی سامسونگ M04

همچنین در نهایت می توانید سامسونگ M04 را در قیمت های زیر خریداری نمایید:

  • 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 105 دلار
  • 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 115 دلار

سخن پایانی

دیجی پخش واردکننده مستقیم لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی می باشد. این مجموعه تمامی محصولات خود را زیر قیمت بازار برای همکاران به فروش می رساند. همچنین می توانید اطلاعات و اخبار روز در رابطه با انواع برندهای جهانی را در دیجی پخش دنبال نمایید. برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ می توانید به سایت و نرم افزار دیجی پخش مراجعه نمایید.

رونمایی از گوشی سامسونگ M04

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *