گیم پد موبایل و GAMEPAD

دسته بازی و نحوه اتصال آن به گوشی موبایل اندرویدی

کاربران امروزه بازی ها و گیم های زیادی برای گوشی های خود نصب می کنند و اوقات خالی خود را پر می کنند و حتی هستند کسانی که از این راه درآمد کسب می کنند. کنترل لمسی همیشه برای کنترل بازی گوشی عالی و کارآمد نیست. بعضی مواقع ممکن است گوشی شما از چند مورد در بازی پشتیبانی نکند و همین باعث شود تا دکمه موردنظر کار نکند. به جای اینکه از این مسئله ناراحت و ناامید شوید، بیاید تا با هم به یک دسته بازی وصل شویم. شما می توانید انواع مختلفی از گیم پد را از طریق USB و فناوری بلوتوث به گوشی وصل کنید. مقاله زیر به شما نشان می دهد تا چگونه یک دسته بازی را به گوشی وصل کنید.

 

 

دسته بازی را توسط بلوتوث یا کابل USB وصل کنید.

در اغلب بازی های گوشی، استفاده از یک دسته بازی ثبات بیشتری به بازی شما می دهد و شما در کنترل کردن کار راحت تری دارید. تجربه بازی در اندروید به همراه یک دسته گیمینگ بسیار لذت بخش است. به طور کلی شما می توانید دسته را از طریق فناوری بلوتوث یا کابل USB به گوشی وصل کنید. شما می توانید از دسته های XBOX یا PS4 استفاده کنید. در اینجا چند Gamepad که می توانید با بلوتوث و USB به آن وصل بشوید را برایتان آورده ایم :

  • Gamepad PS4
  • Gamepad PS4
  • کنترلر X-BOX
  • کنترلر های عمومی بلوتوثی
  • دسته گیمینگ عمومی USB دار

دسته بازی های عمومی به دسته گیمینگ هایی گفته می شود که برای کنسول خاصی ساخته نشده اند و عموما شما می توانید آن را به گوشی یا تبلت خود وصل کنید. این دسته گیمینگ ها قابلیت همگام سازی با بلوتوث و کابل USB را دارند.

نحوه کار کردن با هر مدل اتصال

اتصال با یک کابل USB سیمی

برای اینکه دسته گیمینگ را به گوشی خود متصل کنید نیازمند به یک کابل OTG هستید یا می توانید از یک OTG و یک کابل USB استفاده کنید. برای متصل کردن این دو با هم فقط کافی است یک OTG که پورت آن سازگاری با سوکت گوشی شما داشته باشد خریداری کنید، سپس کابل USB را به آن متصل کنید. در مرحله بعد کابل را به دسته بازی مورد نظر وصل کنید. شما حالا می توانید از بازی مورد نظر خوذ لذت ببرید.

خرید دسته گیمینگ پابجی

اتصال به گوشی همراه با فناوری بلوتوث

عموما برای استفاده از بلوتوث شما از یک دسته بازی عمومی استفاده می کنید که در بازار با قیمت های مناسب تری عرضه می شود. این نوع اتصال بسیار راحت تر است زیرا شما نیاز به کابل یا آداپتور خاصی ندارید و فقط کافی است شما به قسمت بلوتوث گوشی خود رفته، بلوتوث را روشن کنید و در قسمت اسکن دستگاه های جدید منتظر باشید تا دسته شما را شناسایی کند. هنگامی که گوشی موبایل شما دسته گیمینگ را شناسایی کرد روی نام گیمینگ خود بزنید و گزینه PAIR یا جفت گیری را انتخاب کنید، سپس دستگاه و دسته گیمینگ شما آماده بازی هستند.

خرید دسته بازی موبایل بلوتوثی

اتصال دسته گیمینگ PS4 و PS5 به گوشی

کمپانی سونی سالهاست که از فناوری بلوتوث در دسته های خود استفاده می کند و همین کار را برای کاربر آسان تر می کند. نکته قابل توجه که اتصال را برای شما ساده تر می کند این است که هر دو پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 از یک فناوری استفاده می کنند و به راحتی می توانید به گوشی اندرویدی خود وصل کنید.

دستگاه Android خود را قابل شناسایی کنید، سپس با نگه داشتن همزمان دکمه های PlayStation و Share، دسته گیمینگ را همگام کنید. هنگامی که چراغ گیم پد چشمک می زند، باید ورودی کنترلر بی سیم را در دستگاه Android خود مشاهده کنید. سپس تلفن یا رایانه از شما می خواهد که جفت شدن را تأیید کنید، پس این کار را انجام دهید و کار تمام است! این نور ثابت روی گیم پد پلی استیشن به این معنی است که با موفقیت وصل شده است.

کدام دسته بازی برای بازی کردن و گیم بهتر است ؟

بعد از تمام توضیحات و نحوه کار کردن با دسته ها این سوال برای کاربران پیش می آید. پیشنهاد ما به شما این است. کنترلری برای شما بهترین است که به گوشی تان به راحتی متصل شود، بازی و گیم موردنظر را به راحتی پشتیبانی کند و در نهایت شما در کار کردن با آن راحت باشید. حال این دسته گیمینگ (گیم پد) می تواند از یک کنسول خاص باشد یا یک برند متفرقه.

جمع بندی

تمام دسته های بازی تقریبا ظاهر و کارکردی شبیه هم دارند، فقط در برخی مواقع نوع اتصال آن ها متفاوت است. پس شما باید با توجه به گیم موردنظر و قابلیت گوشی هوشمند خود محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. سایت دیجی پخش، پخش عمده لوازم جانبی موبایل این امکان را به همکاران محترم در سراسر ایران می دهد تا لوازم جانبی موبایل خود را با بهترین قیت خریداری کنند و درب فروشگاه خود با بسته بندی محکم و اصولی تحویل بگیرند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *