رونمایی از امکانات ساعت هوشمند شیائومی

معرفی ساعت هوشمند شیائومی واچ S2

در مطلب قبل خواندیم که کمپانی شیائومی از گوشی های موبایل خود با نام شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو رونمایی کرد. همچنین همزمان با معرفی سری 13 گوشی های شیائومی، به رونمایی از رابط کاربری MIUI 14 پرداخت. حالا شاهد رونمایی از محصولی جدید از شرکت شیائومی هستیم. ساعت هوشمند شیائومی S2 امکانات و دنیایی جدید را به کاربران خود هدیه می دهد. جالب است بدانید که واچ S2 شیائومی یکی از رقبای گلکسی واچ 5 پرو و اپل واچ سری 8 محسوب می شود. این محصول یک جایگزین مناسب برای واچ S1 شیائومی خواهد بود. با دیجی پخش همراه باشید تا اطلاعاتی از امکانات این ساعت هوشمند شیائومی در اختیار شما بگذارد.

امکانات و مشخصات ساعت هوشمند شیائومی S2

در ابتدا باید بدانید که واچ شیائومی S2 دارای دو مدل می باشد که هر دو صفحه ای گرد دارند. این صفحه نمایش های گرد از فریم فلز می باشند و در لبه های خود دارای دکمه های تنظیم هستند. صفحه نمایش ساعت هوشمند شیائومی S2 از یاقوت کبود پوشیده شده است و یک لایه محافظ محسوب می شود. همانطور که گفتیم واچ شیائومی S2 دو مدل دارد که دارای ابعاد متفاوتی هستند. یکی از این ساعت ها 42 میلی متر و مدل دیگر 46 میلی متر می باشند. نمونه ساعت شیائومی 42 میلی متری، دارای صفحه نمایشی 1.32 اینچی می باشد. در مقابل مدل 46 میلی متری را داریم که ابعادی 1.43 اینچی دارد.

معرفی امکانات و ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی S2

ساعت هوشمند شیائومی واچ S2 قابلیت نفوذ پذیری در آب تا عمق 5 متری را دارد. همچنین هر دوی این صفحه نمایشگرها از مدل AMOLED می باشند و وضوح تصویر آن ها 466 در 466 پیکسل است. شیائومی این واچ هوشمند را از نظر سلامت مجهز کرده است و امکاناتی همچون موارد زیر را شامل می شود:

  • حسگر ضربان قلب
  • حسگر سنجش میزان سطح اکسیژن خون
  • اندازه گیری میزان چربی بدن
  • اندازه گیری میزان عضله ها و حجم پروتئین بدن

از دیگر امکانات واچ شیائومی

همچنین حسگرهای پایش خواب و اندازه گیری میزان استرس بدن نیز در این ساعت شیائومی S2 موجود می باشد. همچنین از این ساعت می توانید از ویژگی های مخصوص بانوان و بیش از 100 فعالیت ورزشی بهره برد.

ساعت هوشمند شیائومی واچ S2

ساعت هوشمند شیائومی S2 دارای میکروفون می باشد و می توانید با استفاده از آن تماس صوتی برقرار نمایید. همچنین می توانید از امکانات GPS آن استفاده نمایید. نسخه بلوتوث این واچ شیائومی 5.2 و NFC می باشد. نمونه ساعت شیائومی 42 میلی متری دارای ظرفیت باتری 305 میلی آمپر بر ساعت می باشد که می تواند شما را تا 7 روز مجهز کند. همچنین نمونه 46 میلی متری باتری ای 500 میلی آمپری دارد و تا 12 روز برای شما کار می کند. رنگبندی این واچ شیائومی S2 مشکی و طلایی می باشد و با قیمت های به ترتیب 143 و 186 دلار وارد بازار خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *