مشخصات دوربین گوشی سامسونگ A24 مشخص شد خرید عمده لوازم جانبی موبایل

مشخصات دوربین سامسونگ A24 منتشر شد

همانطور که می دانید یکی از گوشی های موبایلی که کمپانی سامسونگ در آینده ای نزدیک قصد معرفی آن را دارد، سامسونگ گلکسی A24 می باشد. این گوشی ارزان قیمت و اقتصادی دارای مشخصات قابل توجهی می باشد. یکی از مشخصات این اسمارت فون دوربین آن است. امروز مشخصات دوربین سامسونگ A24 مشخص شد. اطلاعاتی که در این رابطه منتشر شده است، نشان گر سه دوربین در قسمت قاب پشتی سامسونگ A24 می باشد. دوربین اصلی این گوشی موبایل از حسگر 50 مگاپیکسلی پشتیبانی می نماید. همچنین در کنار دوربین اصلی شما می توانید یک دوربین اولتراواید با حسگر 5 مگاپیکسلی مشاهده نمایید. متاسفانه فعلا خبری از اینکه که A24 دوربین تشخیص عمق دارد، نیست.

مشخصات دوربین سامسونگ A24 منتشر شد

دوربین سلفی سامسونگ A24 نیز از حسگر 13 مگاپیکسلی پشتیبانی می نماید. که در مقایسه با سامسونگ A23 با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، پیشرفت خوبی است. همچنین در کنار مشخصات دوربین سامسونگ A24، برخی شایعات می گویند که سامسونگ A24 دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپری است و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

همکاران عزیز می توانید تصاویر رسمی گوشی های سامسونگ S23 پلاس و S23 اولترا را نیز در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل مشاهده نمایید. برای تماشای تصاویر رسمی منتشرشده، روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل سامسونگ پخش عمده لوازم جانبی موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *