انتشار تصاویر گوشی موبایل گلکسی 54

تصاویر گوشی موبایل گلکسی A54 رسانه ای شد!

یکی از سری گوشی های محبوب گوشی موبایل سامسونگ، متعلق به سری A می باشد. این کمپانی گوشی های مختلفی از سری A را منتشر کرده است که یکی از آن ها گوشی موبایل گلکسی A54 می باشد. حالا خبری که درر رابطه با این سامارت فن به بیرون درز نموده، تصاویر آن می باشد. این گوشی موبایل گلکسی هنوز راهی بازار نشده است؛ اما تصاویر آن لو رفت. تصاویری بسیار شفاف و واضح که این محصول را از زوایه های مختلف به نمایش می گذارد. همچنین می توانید مطلب اندروید 13 برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A53 منتشر شد. را در دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل بخوانید.

تصاویر گوشی موبایل گلکسی A54

چیزی که در اخبار و رسانه ها مشخص شد، این است که گوشی موبایل گلکسی سامسونگ A54، جایگزین اسمارت فون سامسونگ A53 خواهد شد. مشخصاتی که از تصاویر گوشی A54 مشخص شده است، دوربین های پشت آن می باشد که سه عدد می باشند و شباهتی به گوشی موبایل A14 دارد. این دوربین ها به صورت دایره ای زیر هم قرار گرفته اند. صفحه نمایش این اسمارت فون بسیار کم حاشیه می باشد و دوربین سلفی نیز روی ناچ صفحه نمایش قرار دارد. چیزی که بیشتر از همه در تصاویر واضح است، دوربین های پشت این گوشی موبایل می باشند. این سه دوربین به صورت عمودی جای گرفته اند. این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی 6.4 اینچی می باشد. به احتمال بسیار زیاد، این اسمارت فون در اوایل سال 2023 میلادی راهی بازار گوشی خواهد شد.

تصاویر دوربین گوشی موبایل سامسونگ A54 رسانه ای شد

همانطور که در بالا اشاره کردیم، گوشی های موبایل سری A سامسونگ، دارای محبوبیت و فروش بسیاری در بین کاربران می باشند. شایان ذکر است بدانید این گوشی موبایل گلکسی A54 دارای USB-C می باشد و در کنار این پورت میکروفون و اسپیکر قرار می گیرد. همچنین برخی شایعات و رسانه ها می گویند نرخ نوسازی این اسمارت فون 120 هرتزی می باشد.

سخن پایانی

در نهایت شما می توانید در اوایل سال 2023 منتظر گوشی موبایل گلکسی A54 باشید. همکاران محترم می توانید تمامی اخبار و اطلاعات مربوط به دنیای تکنولوژی را از سایت دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل دنبال نمایید. شایان ذکر است بدانید همکاران عزیز می توانید انواع لوازم جانبی موبایل عمده را تعداد بالا و با ضمانت همکار از دیجی پخش خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با فروشگاه دیجی پخش، در ارتباط باشید.

تصاویر گوشی موبایل گلکسی A54 لو رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *