ایا آیفون 14 رجیستر می شود؟

آخرین وضعیت رجیستری آیفون 14 در ایران

همانطور که می دانید حدود چندین ماه از وارد شدن و عرضه گوشی موبایل آیفون 14 به ایران گذشته است. اما هنوز هم وضعیت رجیستری این اسمارت فون مشخص نیست و بسیاری از کاربران نیز می گویند که آنتن گوشی آن ها کار نمی کند. شایان ذکر است بدانید خبرها حاکی از آن است که حدود 400 هزار گوشی آیفون 14 تا به الان به صورت مسافری وارد ایران شده است. چیزی که الان از اهمیت بالایی برخوردار است، وضعیت رجیستری آیفون 14 در ایران است. آیا کاربران آیفون 14 می توانند به رجیستری این گوشی امیدوار باشند؟ همانطور که می دانید ما در مطلب قبلی در دیجی پخش در رابطه با اینکه آیفون 14 رجیستر نمی شود، صحبت کردیم. در ادامه نیز با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این باره مجددا دریافت نمایید.

تجارت نیوز اعلام کرد که نزدیک به 300 هزار گوشی ایفون 14 تا پایان مهر وارد ایران شد و هنوز هم امکان رجیستری آن ها وجود ندارد. از آنجایی که این گوشی موبایل دارای مجوز نمی باشد و واردات آن غیرقانونی می باشد. تا الان باقی ایفون 14 ها به صورت قاچاق، مسافری وارد شده است به دلیل نداشتن رجیستری آیفون 14، آنتن آن ها قطع شده است.

وضعیت رجیستری آیفون 14

امکان رجیستری آیفون 14 فعلا وجود ندارد

سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل اعلام کرده بود که فعلا وضعیت رجیستری آیفون 14 در ایران وجود ندارد. زیرا شناسه گمرکی این کالا در سامانه ها ثبت نشده، در نتیجه امکان ثبت سفارش و ترخیص وجود ندارد. متاسفانه همین قضیه باعث شد تا قیمت این گوشی در روزهای اخیر کاهش بیابد. در این روزها شاهد این هستیم که آیفون 14 در بازار 50 میلیون معامله می شود؛ اما در روزهای ابتدایی قیمت این اسمارت فون 63 میلیون تومان بود. البته شایان ذکر است بدانید که برخی رسانه ها خبر از رجیستر شدن آیفون 14 می دهند؛ اما این اخبار کذب می باشد و چیزی از سوی دولت تعیین نشده است. در نهایت چیزی که فعلا باید بدانید این است که امکان رجیستری ایفون 14 همچنان وجود ندارد. همچنین تصمیمی مبنی بر آزاد کردن واردات این گوشی نیز اعلام نشده است.

اگر اطلاعاتی در رابطه با وضعیت رجیستری آیفون 14 منتشر شد، در دیجی پخش می توانید دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *