کیف تبلت دخترانه کیف تبلت صورتی

کیف تبلت (کاور تبلت) مناسب برای خرید

تبلت یکی از لوازم الکترونیکی به حساب می آید که در دست کاربران دیده می شود. تبلت به دلیل سایز و اندازه ای که دارد بیشتر در معرض آسیب است و ممکن است به راحتی حی وقتی در دست تان است به جایی برخورد کند. کیف تبلت (کاور تبلت) یکی از لوازم جانبی موبایل و اکسسوری موبایل است که بسیار واجب و ضروری است. خرید یکی از آن ها برای تبلت تان خیال شما را از بابت آسیب راحت می کند. قیمت تلبت امروزه به قدری بالا است که برای خرید کیف تبلت (کاور تبلت) عجله کنید. در میان تمام کیف تبلت (کاور تبلت) مدل های گوناگونی وجود دارد که شاید خرید را برا ی شما پیچیده کند. با مرور چند مدل کیف تبلت (کاور تبلت) به همراه ویژگی و مشخصات آن ها کار را برای انتخاب شما راحت تر می کنیم.

کیف کلاسوری برای تبلت

انواع کیف تبلت (کاور تبلت)

  • کیف کلاسوری
  • کیف دارای کیبور
  • بامپر تبلت
  • قاب محافظ
  • کاور اسلیو
  • کیف زیپی
  • کیف فری سایز

 

  • کاور کلاسوری

کاور کلاسوری اغلب در جنس چرم یا پلاستیک در بازار پیدا می شود. کیف کلاسوری یکی از انواع کیف تبلت (کاور تبلت) است که بسیار بین مردم محبوب، پرکاربرد و رایج است. اغلب مردم این مدل را برای کیف تبلت (کاور تبلت) خود انتخاب می کنند، فرقی نمی کند شما از یک تبلت سامسونگ استفاده می کنید یا یک آپید. محبوبیت این کیف بخاطر این است که هم پشت بدنه تبلت و هم صفحه نمایش آن را پوشش می دهد و از آن محافظت می کند. همچنین شما می توانید قسمت پشتی کیف را در زمان استفاده به صورت استند بگذارید و برای تماشای فیلم یا انجام کار هایتان استفاده کنید. نکته ی قابل توجه که بسیار برای کاربران مهم می باشد این است که برای استفاده از تبلت نیاز نیست آن را از کیف خارج کنید.

کیف کلاسوری تبلت

  • کیف دارای کیبور

این مدل کیف تبلت (کاور تبلت) کار را برای کسانی که از تبلت به صورت طولانی و برای کار های حرفه ای شان استفاده می کنند بسیار راحت می کند. تایپ کردن های طولانی با صفحه ی تبلت شاید کمی ناخوشایند و خسته کننده باشد، اما با استفاده از یک کیف تبلت (کاور تبلت) که کیبورد دارد می توانید به راحتی متن های خود را تایپ کنید و همچنین از ویژگی استند دار بودن آن هم بهره مند شوید. نکته ای در این قسمت وجود دارد شما می توانید کیبورد را هنگام استفاده متصل کنید و هر زمان نیاز نداشتید آن را جدا کنید.

کیف تبلت با کیبورد

  • بامپر تبلت

بامپر Tablet یکی از انواع کیف تبلت (کاور تبلت) به حساب می آید که فقط قسمت هایی از تبلت را پوشش می دهد. این مدل قسمت های گوشه و لبه تبلت که آسیب پذیر ترین قسمت است را پشتیبانی می کند و بدنه تبلت را پوشش نمی دهد. این مدل برای کسانی طراحی شده است که زیبایی تبلت شان مهم است و علاقه ای به پوشش دهی آن ندارد. البته در بازار برخی بامپر ها هستند که کمی از قسمت پشت تبلت را می پوشانند تا خط و خشی روی آن نیوفتد.

 

 

  • قاب محافظ

کاور و گارد های تبلت به دلیل تنوع بالایی که در انتخاب رنگ و مدل به مخاطب می دهد این کار را در انواع کیف تبلت (کاور تبلت) محبوب کرده است. اغلب می توانید این قاب ها را از جنس سیلیکونی پیدا کنید و حتی شکل های فانتزی که برای کودکان طراحی شده است را نیز امتحان کنید. یکی از مزایایی که این مدل کیف تبلت (کاور تبلت) دارد این است که به راحتی می توانید آن را در کیف تان حمل کنید و برای استفاده از تبلت نیازی به خارج کردن آن ندارند.

قاب محافظ مخصوص تبلت

  • Sleeve Cover

این مدل محصول بیشتر برای زمانی استفاده می شود که شما می خواهید تبلت خود را حمل کنید تا دچار خط و خش نشود. زمانی که نمی خواهید از تبلت خود استفاده کنید و در رفت و آمد زیاد هستید می توانید این مدل را انتخاب کنید که اغلب در جنس پارچه ای یافت می شود.

کیف اسلیو sleeve tablet

  • کاور زیپی

در داخل این مدل کیف یک پوششی وجود دارد که از ضربه های احتمالی به تبلت جلوگیری می کند. این مدل کاملا برای مواقعی استفاده می شود که هیچ نیاز به تبلت خود ندارید و فقط برای محافظت است. براس استفاده از تبلت خود حتما باید آن را خارج کنید.

کیف آیپد

  • کیف فری سایز

وقتی یک کاور فری سایز می خرید دیگر نگرانی بابت این ندارید که آیا تبلتم داخل آن جای می گیرد یا خیر؟ این مدل به دلیل فری سایز بودن کاملا مطابق با هر نوع برند تبلتی ساخته شده است و به شما این امکان را می دهد تا تبلت خود را دردون آن بگذارید.

کیف فری سایز تبلت

سخن آخر

برای این که یک کیف تبلت (کاور تبلت) خوب و مناسب بخرید در مرحله ی اول باید به نیاز خودد توجه کنید. آیا تبلت را فقط برای تماشای فیلم و سریال ی خواهید؟ آیا تبلت شما مخصوص کار شماست؟ و یا آیا همیشه در حال رفت و آمد و سفر هستید؟ اگر پاسخ همه ای این سوالات را برای خود لیست کنید در می یابید که چه مدلی نیاز شما است. با مقایسه انواع این مدل کیف و کاور Tablet در نهایت یک کیف و گارد مناسب تبت خود می توانید پیدا کنید. سایت دیجی پخش، پخش عمده لوازم جانبی موبایل در سراسر ایران در انتخاب کیف تبلت فانتزی می تواند به خرید همکاران محترم کمک کند.

2 دیدگاه برای “کیف تبلت (کاور تبلت) مناسب برای خرید”

  1. سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *