خرید عمده انواع اسپیکر بلوتوث

معرفی انواع اسپیکر بلوتوث برای کاربران و همکاران

در دنیای دیجیتالی امروز و با پیشرفت روز افزون و چشم گیر تکنولوژی، بهره مند شدن از انواع لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی موبایل چیز عجیبی نیست. در حال حاضر وارد هر مغازه ی موبایل فروشی و لوازم جانبی موبایل شوید، با انواع متفاوتی از مدل های مختلف اسپیکر بلوتوث رو به رو خواهید شد که شاید انتخاب را برای شما در خرید دشوار سازد. اسپیکر های بلوتوث با توجه با کارآیی های خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. شما باید از بین سایز و حجم های متنوع، رنگ های گوناگون، کیفیت و برند های بسیاری و در نهایت نیاز شخصی خود انتخاب خود را نهایی کنید. در ادامه مطلب ابتدا با شما این سوال را در میان می گذاریم. اسپیکر چیست؟ سپس شما را با انواع مختلف اسپیکر بلوتوث و ویژگی ها و مشخصات آن آشنا می کنیم.

خرید عمده اسپیکر بلوتوث واردات اسپیکر

اسپیکر بلوتوث چیست؟

Speaker برگرفته از ریشه یک کلمه انگلیسی به معنای بلندگو است. اسپیکر بلوتوث یا بلندگو دستگاه الکترونیکی است که سیگنال های الکتریکی تقویت شده را توسط سیگنال تقویت کننده تبدیل به ارتعاشات هوا می کند که در نهایت در گوش انسان به عنوان صدا شنیده می شود. در کنار اینکه این دستگاه صدا را به گوش انسان با کیفیت بالاتر می رساند طراحی های متفاوتی دارد و در ابعاد مختلفی در بازار ارائه می شود. با توجه به نیاز شخصی خود و اینکه می خواهید از اسپیکر بلوتوث در چه مکانی استفاده کنید، باید یک انتخاب درست داشته باشید. در ادامه انواع اسپیکر همراه برای شما نشان داده می شود تا در خرید خود نکات لازم را رعایت کنید.

انواع اسپیکر بلوتوث

به طور کلی اسپیکر های بلوتوث به دو مدل تقسیم می شوند. منفعل و فاعل. زمانی که می خواهیم از یک بلندگوی منفعل صحبت کنیم باید بگوییم که این وسیله به یک برق جداگانه برای اینکه صدا را پخش کند نیاز دارد. در مقابل اسپیکر های فاعل در خود یک تقویت کننده ی صدای داخلی دارد تا امواج را به گوش کاربر با کیفیت تر برساند. در این مدل تعداد کابل ها و سیم های موجود به ندرت دیده می شوند.

هنگام خرید اسپیکر عمده باید به شاخص های مهمی توجه کرد تا نیاز شما را برطرف کند. این نکات شامل موارد زیر است:

  • کیفیت صدا
  • حجم صدا
  • سایز و اندازه اسپیکر بلوتوث
  • امواج رادیویی
  • تعداد پورت های اسپیکر
  • ویژگی NFC
  • باتری خور یا شارژی

اسپیکر قبال حمل برای خرید

کاربرد اسپیکر

استفاده ی خانگی

اگر قصد خرید یک اسپیکر برای منزل خود برای اتصال به تلوزیون دارید می توانید از اسپیکر های پایه دار استفاده کنید. یکی از ای مدل اسپیکر ها ساندبار است که به صورت افقی کنار تلوزیون شما قرار می گرد تا صدا را با کیفیت و حجم بیشتر و بهتری به گوش مخاطب برساند. اسپیکر های خانگی معمولا به بوتوث و وای فای مجهز هستند.

نیاز شخصی

اسپیکر های کوچک که اصطلاحا به آن اسپیکر های مینی گفته می شود مناسب برای جمع های بسیار کوچک و استفاده ی شخصی است. این مدل اسپیکر ها را می توانید از طریق فناوری بلوتوث به گوشی موبایل هوشمند خود وصل کنید ودر نهایت در اتاق خود موزیک مورد علاقه خود را پخش کنید. اگر اسپیکر همراه شما پورت 3.5 میلی متری داشته باشد، می توانید با استفاده از یک کابل AUX آن را به گوشی موبایل خود متصل کنید. همچنین این مدل معمولا با استفاده از یک کابل اندرویدی Micro-USB شارژ می شود.

خرید اسپیکر پورتابل و قابل حمل

اسپیکر بلوتوث مناسب کامپیوتر و لپ تاپ

بهترین مدل برای استفاده کنار لپ تاپ و کامپیوتر اسپیکر هایی است که توسط کابل و یک سیم به لپ تاپ شما اتصال می یابند. این مدل معمولا دو بانده می باشند و قابل حمل نیستند. باید کنار دستگاه شما قرار بگیرند تا صدا را پخش کنند.

کاربرد اسپیکر های بلوتوث

اسپیکر های بلوتوث کاربرد های متفاوتی دارند. منزل و دورهمی های خانگی، باشگاه های ورزشی، مجالس عروسی و ختم، مدارس و مجالس عمومی، دورهمی های بیرون از خانه، باغ و … استفاده می شوند.

portable speaker bluetooth

سخن آخر

برای خرید عمده اسپیکر ها با کیفیت ها و سایز های متفاوت باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید. مجموعه دیجی پخش، واردکننده لوازم جانبی موبایل عمده در تهران به سراسر ایران، به خرید و فروش و پخش عمده اسپیکر بلوتوث می پردازد. برای خرید عمده انواع اسپیکر های بلوتوث بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

خرید عمده اسپیکر

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *