گوشی موبابل سامسونگ A54

مشخصات باتری و دوربین A54 سامسونگ لو رفت!

همانطور که می دانید سامسونگ یک کمپانی بزرگ در تولید انواع محصولات دیجیتالی می باشد. کمپانس سامسونگ همواره هر سال از گوشی های موبایل جدید خود رونمایی می کند. همانطور که می دانید یکی از سری های محبوب سامسونگ سری A است. SAMSUNG چندین پیش از معرفی یکی از گوشی های موبایل هوشمند خود به نام A54 رونمایی کرد. حالا با وجود اینکه این گوشی هنوز روانه بازار نشده است و اطلاعاتی از آن منتشر نشده، اطلاعاتی از دوربین و باتری گوشی موبایل سامسونگ A54 لو رفت! خوشبختانه اطلاعات و اخبار حاکی از این می باشد که ظرفیت این مدل از گوشی های سامسونگ بالا می باشد. در ادامه با دیجی پخش همراه باشید تا اطلاعاتی در رابطه با باتری و دوربین گوشی سامسونگ A54 در اختیار شما عزیزان بگذازد.

اطلاعات دوربین و باتری گوشی موبایل A54 لو رفت

اطلاعات باتری گوشی موبایل سامسونگ A54

همانطور که می دانید گوشی موبایل قبل از A54 مدل گلکسی A53 بود که با ظرفیت باتری 4860 وارد بازار و به مردم عرضه شد. اما در حال حاضر اطلاعات و اخبار جدید لو رفته می گویند که این گوشی موبایل کهکشانی دارای طرفیت باتری 4905 میلی آمپر بر ساعت است. البته شایان ذکر است بدانید کمپانی سامسونگ در تبلیغات گوشی گلکسی A53 بیان کرد که این ایمارت فون یک باتری 5000 میلی آمپری دارد. به احتمال بسیار زیاد در تبلیغات گوشی موبایل سامسونگ A54 شاهد باتری 5100 میلی آمپری خواهیم بود. متاسفانه اطلاعات دقیقی در رابطه با سرعت شارژ این مدل گلکسی وجود ندارد. مدل گلکسی A53 با شارژ سریع 25 واتی به مردم عرضه شد.

دوربین اسمارت فون گلکسی A54

اطلاعات گلکسی A54 لو رفت مشخصات گوشی موبایل سامسونگ

همواره از قدیم تا به الان دوربین یکی از پارامترهای مهم در انتخاب و خرید گوشی موبایل بود و است. همانطور که می دانید در گوشی های سامسونگ A53 و A52 ما شاهد یک دوربین با حسگر 64 مگایکسلی بودیم. شایعات و اخبار می گویند که این مدل از سری A گوشی های گلکسی سامسونگ دارای حسگر 50 مگاپیکسلی است و همچنین در این نمونه خبری از تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی به صورت جداگانه نیست و دوربین اصلی به تنهای توانایی انجام این کار را خواهد داشت.

تمام اطلاعاتی که از گوشی موبایل سامسونگ A54 در دست است به همین میزان بود. در آینده و هنگام عرضه این گوشی موبایل کهکشانی منتظر انتشار تمامی اطلاعات کامل این سری از فروشگاه دیجی پخش باشید.

2 دیدگاه برای “مشخصات باتری و دوربین A54 سامسونگ لو رفت!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *