گوشی موبایل گلکسی a14 به منتشر شدن نزدیک شد

عرضه گوشی موبایل گلکسی A14 نزدیک است!

همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ گوشی های موبایل بسیاری از سری A را به بازار عرضه کرده است. این سری از گوشی های گلکسی کهکشانی بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است. همچنین گوشی های موبایل A12 و A13 بسیار باکیفیت و محبوب بوده اند. حالا خبر از عرضه گوشی موبایل گلکسی A14 به میان آمده است و چیزی به عرضه آن باقی نمانده است. خبری که به دست ما رسیده است، این گوشی موبایل در سایت Bluetooth Special Interest Group در حال ارزیابی می باشد و در حال گذراندن استاندارهای بلوتوث است. این مرحله به مراحل نهایی نزدیک می باشد. در ادامه با دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل همراه باشید.

گوشی موبایل گلکسی A14

همانطور که می دانید گوشی موبایل گلکسی A14 با نسخه های گوناگونی در کشورهای متفاوتی، وارد بازار تکنولوژی خواهد شد. این گوشی موبایل سامسونگ با شماره مدل های SM-A146U,SM، SMA146P,SM-A146P/N، SM-A146U،SM-A146U1/DS،A146VL،SM-A146Wt،SM-A146P/DSNوارد کشورهای مختلف خواهد شد. تنها مشخصاتی که از این گوشی موبایل مشخص می باشد، نسخه بلوتوث 5.2 می باشد و دارای اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 پشتیبانی می نماید.

مشخصات گوشی موبایل A14 سامسونگ

برخی شایعات می گویند که ناچ U شکل بر روی گوشی موبایل گلکسی A14 استفاده خواهد شد. این اسمارت فون بدون شک دارای 3 دوربین پشت خواهد بود و از USB-C برای شارژ شدن پشتیبانی می نماید. همچنین دارای جک 3.5 میلی متری برای هندزفری می باشد. همچنین برخی رسانه ها می گویند که این اسمارت فون دارای صفحه نمایشی 6.8 اینچی و همچنین وضوح تصویر +Full HD می باشد. در نهایت باتری گوشی موبایل سامسونگ A14، 5000 میلی متر خواهد بود.

سخن پایانی

همانطور که در بالا گفتیم، مشخصات کاملی از این گوشی موبایل در دسترس نیست؛ اما برخی شایعات اطلاعات بالا را منتشر کرده اند. همچنین همکاران محترم می توانید اخبار و اطلاعات مربوط به تکنولوژی را از دیجی پخش، مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل، لوازم جانبی موبایل عمده سامسونگ دنبال نمایید. تمامی محصولات لوازم جانبی موبایل عمده در دیجی پخش دارای ضمانت همکار می باشند.

معرفی مشخصات گوشی موبایل A14 زمان انتشار گوشی سامسونگ A14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *